• Anasayfa
  • Site Haritası
    • recepsahan.net

Karne Tatilinde Bu sene de Bursa'ya Gittik

19 Ocak 2018’de okullar yarıyıl tatiline girdi. Bundan bir hafta sonra, iki haftalık tatilin 2. Yarısında biz de izin alarak geçen sene olduğu gibi sıla-i rahim için ailecek Sakarya ve Bursa gezisine çıktık.26 Ocak cumartesi öğleden önce Kurucaşile’den kendi aracımızla yola çıktık. Havalar gayet iyi idi.Mevsim kış idi.lakin ne soğuk vardı ne de kar. 5 saatlik rahat bir yolculuğumuzun ardından Sakarya’ya vardık. Sakarya’da  bacanak  İsa Karyağdı’nın misafiri olduk.

29 Ocak pazartesi de Bursa’ya geçtik. Bursa’da bir hayli  yakınımız vardı.Anne-baba,kardeşler,teyze dayılar,amcalar,okul arkadaşları..vs.

Salı günü eski(meyen) dostlarla buluştuk.
*Mehmet Küpüç (U.Ü.İlahiyattan arkadaş,hemşehrim, elan Kocaeli’nde öğretmen),
*Ömer Alarçin(U.Ü.İlahiyattan arkadaş,hemşehrim, elân Bursa’da öğretmen),
*Selahattin Kulaç(U.Ü.İlahiyattan arkadaş,hemşehrim, elân Bursa’da öğretmen),
*Sıtkı Demirtaş(U.Ü.İlahiyattan arkadaş, elân emekli imam-öğretmen) hocalarımla buluştuk.

Aynı gün Bursa İHL den sıra arkadaşım, hemşehrim  ve halen özel bir kreş sahibi olan Serkan Yavuz hocamı ziyaret ettik.

31 Ocak Çarşamba günü ise çocuklarımız Sevde-Sûde kuzenleri Merve ve Betül  ile Korupark  AVM’de eğlencenin tadını çıkarırlarken biz de hatunla alışveriş için  Kapalı Çarşıya çıktık.

1 Şubat Perşembe günü ise Nilüfer Müftümüz, hemşehrimiz ve dahi Kurucaşile’den selefimiz Mehmet ÖZTÜRK’ü ziyaret ettik biraderim Reşit ile birlikte. Bu arada Müftümüz bize faaliyete yeni başlayan ve cami ve bazı bölümleri devam eden Din Eğitimi Külliyesi’ni de gezdirdi.

2 Şubat Cuma günü Cuma namazı için Ulu Camii’deydik. Geçen sene de bir hafta önceki cumada Bursa Ulu camiinde namaz kılmıştık.Namazdan evvel kardeşim Reşit ile alışveriş yaptık, Kozahan'da çay içtik Camadan sonra Bursa’dan ayrıldık ve akşamına tekrar Sakarya’yadaydık. Bu sefer otobandan değil de İznik Pamukova üzerinden Sakarya’ya geldik.

3 Şubat cumartesi günü saat 17:00’de Kurucaşile’ye döndük.Hava yine açık ve ılık idi. Böylece bir haftalık tatilimiz salimen sona ermiş oldu.13.02.2018

DAHA FAZLA RESİM İÇİN TIKLAYIN

Paylaş |                                         Yorum Yaz - Arşiv   89 kez okundu